سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان موبایل قاپ با ۵۰ فقره سرقت در کرج

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان باند ۲ نفره سارقان موبایل قاپ با اعتراف به ۵۰ فقره سرقت در شهر کرج دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در مناطق مرکزی شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارقان در گروه‌های ۲ نفره به وسیله ۲ موتورسیکلت متفاوت ابتدا طعمه‌های خود را شناسایی  و یکی از آن‌ها به صورت پیاده اقدام به تعقیب سوژه موردنظر کرده و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت موبایل کرده و بلافاصله سوار موتورسیکلت همدستش شده و پا به فرار می‌گذارند.

سرهنگ نادر بیگی گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی‌های هدفمند در نقاط وقوع سرقت، در نهایت به سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک  و دستور توقف آن را صادر کردند که راکبان موتورسیکلت بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کردند.

او گفت: کارآگاهان با تعقیب موتورسیکلت با انجام روش‌های خاص پلیسی آن را متوقف کرده و یکی از سرنشینان آن را دستگیر کرده و دیگری از شلوغی خیابان استفاده کرده و از محل متواری شد.

رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به شناسایی و دستگیری همدست متهم در شهر کرج  افزود: در بازجویی‌های صورت گرفته متهمان به ۵۰ فقره سرقت با شیوه موبایل قاپی اقرار کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به کشف تعدادی تلفن همراه سرقتی از سارقان گفت: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد هر ۲ از سارقان سابقه دار بوده و چندین مرتبه به همین اتهام دستگیر و روانه زندان شده اند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.