سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه ناپایدار جوی به بوشهر می‌آید

سامانه ناپایدار از اواخر وقت فردا وارد آسمان استان بوشهر می‌شود که همراه با بارش باران، رعدوبرق و وزش باد خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت فردا به تدریج با نفوذ سامانه‌ای ناپایدار به جو استان، بر پوشش ابر در مناطق شمالی استان افزوده می‌شود و از  شنبه تا اوایل دوشنبه در برخی ساعات بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش باد بیشتر در نیمه شمالی استان) رخ می‌دهد.

محمدرضا انصاری افزود: سواحل استان هم در این مدت به سبب وزش باد‌های جنوبی، مواج پیش بینی می‌شود.

او با اشاره به پیش بینی وضع جوی و دریایی استان تا ساعت ۱۱ فردا، بیان کرد: آسمان در این مدت، صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود که فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی و در مناطق شمالی گاهی افزایش ابر رخ می‌دهد.


بیشتر بخوانید


این کارشناس هواشناسی گفت:  جهت وزش باد امروز بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی و فردا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

انصاری ادامه داد: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز تا اواخر وقت در فراساحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

او عنوان کرد: در شبانه روز گذشته کم‌ترین دما با ۱۰ درجه سلسیوس در جم ثبت شد و عسلویه با ۳۰ درجه سلسیوس بیشترین دما را داشته است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۴۷، مد اول ساعت ۱۲:۰۷، جزر دوم ساعت ۱۵:۲۸ و مد دوم ساعت ۲۲:۳۲ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.