سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت وام ۲٠٠ میلیون ریالی به دانشجویان پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: سقف تسهیلات کالاکارت دانشجویی از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۲٠٠ میلیون ریال است.

محمدرضا جلالی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،درباره شرایط افراد واجد دریافت وام ۲٠ میلیون تومانی اظهار داشت: همه دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه پیام نور مشمول این طرح هستند و برای اخذ کالاکارت دانشجویی و خرید تجهیزات آموزشی مورد نیاز خود می‌توانند به شعب بانک قرض‌الحسنه مهرایران مراجعه کنند.

او با اشاره به نحوه ثبت نام گفت: برای آگاهی از قیمت کالا‌های مورد نیاز، شرایط پرداخت فروشگاه (پذیرنده)، افراد متقاضی با مراجعه به سایت بانک قرض‌الحسنه مهر‌ایران به آدرس www.qmb.ir برای آگاهی از قیمت کالاها، شرایط پرداخت فروشگاه (پذیرنده)، میزان اقساط و سپس با حضور در شعب بانک قرض‌الحسنه مهرایران برای ارائه درخواست و دریافت کالاکارت اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان درباره انتخابی بودن نوع اقساط گفت: اقساط به صورت ۶، ۹ و۱۲ ماهه است که نوع اقساط انتخاب شده توسط دانشجو باید با نوع قسط بندی از سوی فروشگاه نیز همسان باشد.

او خاطرنشان کرد: دانشجو موظف است پس از دریافت وام کالاکارت به بانک مراجعه و لیست اقساط را دریافت کند. قیمت کالای خریداری شده با نرخ روز محاسبه می‌شود، اما پس از خرید تعداد اقساط و قیمت تغییری نمی‌کند.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.