سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در ملایر

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملایراز اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی به شکل جدی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین فارسی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر  طی بازدید از ورودی‌های شهر ملایر اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان ملایر در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد، محدودیت‌های جدید برای تمامی مشاغل غیر از مشاغل ضروری اعمال و اجرایی خواهد شد.

اوافزود: سلامت مردم اولویت نخست دولت است و تمامی این سختگیری‌ها با رویکرد حفاظت از سلامت آنان اعمال و اجرایی می‌شود.

معاون فرماندار ملایر اعلام کرد: کلیه مشاغل و واحد‌های صنفی به غیر از مشاغل سطح یک، که تامین کننده مایحتاج اساسی مردم هستند، مانند سوپرمارکت‌ها، امداد و نجات، بخش‌های درمانی، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، مطب‌ها و ... تعطیل خواهند بود.

او با بیان اینکه دو نوع محدودیت تردد در سطح شهرستان اعمال خو‌اهد شد، افزود: در سطح نخست محدودیت ها، از ورود تمامی خودرو‌های دارای پلاک غیر بومی به شهرستان ملایر و ورود تمامی خودرو‌های دارای پلاک شهرستان ملایر به دیگر شهرستان‌ها ممانعت به عمل خواهد آمد و متخلفان از این قاعده نیز، هر شبانه روز به مبلغ یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

فارسی منع تردد کلیه وسایط نقلیه شخصی و غیر مجاز در حد فاصل ساعات ۲۱ الی ۴ بامداد را نوع دیگر از اعمال محدودیت‌ها عنوان و افزود، متخلفان از این دستورالعمل نیز در سطح شهر ملایر دویست هزار تومان و در محور‌های مواصلاتی برون شهری، به میزان یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

او با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی بشکل جدی، ادامه داد: مردم ملایر تعامل و همکاری لازم درجهت اعمال محدودیت‌های جدید را با ماموران نیروی انتظامی و بسیج داشته باشند تا هرچه سریعتر از وضعیت بحرانی و قرمز شیوع بیماری کرونا خارج شده و سطح محدودیت‌ها نیز در شهرستان کاهش یابد.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.