سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام عنان کرد؛

لزوم فرهنگ‌سازی طرح جامع مدیریت کرونا توسط رسانه‌های ایلام

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به اینکه موفقیت اجرای طرح جامع مدیریت کرونا همکاری کامل مردم را می‌طلبد، گفت: در این زمینه رسانه‌های استان ایلام فرهنگ سازی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در چهل و هفتمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا که با حضور نماینده محترم، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و دیگر اعضا برگزار شد، ضمن تشکر از مجموعه تلاش‌ها و زحمات ستاد، به سفر معاون درمان وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: سفر جان بابایی به استان ایلام برکات و کمک‌های خوبی برای استان به همراه داشت.

استاندار ایلام با اشاره به بازدید معاون وزیر بهداشت از زیرساخت‌های استان در مقابله با کرونا، افزود: معاون وزیر بهداشت در بازدید از نقاهتگاه بیماران کرونایی استان، این مرکز را یکی از بهترین مراکز کشور دانستند و آن را به عنوان الگو برای سایر استان‌ها معرفی کردند.

او در ادامه نقش صدا و سیما و رسانه‌ها و فضای مجازی در اجرای طرح جامع مدیریت کرونا بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و بیان کرد: رسانه‌ها، صدا و سیمای و فضای مجازی با تولید محتوای جدید به دنبال فرهنگ‌سازی برای مردم در اجرای این طرح مهم باشند.

او اضافه کرد: مردم باید خود وارد صحنه بشوند و بپذیرند که این طرح‌ها و محدودیت‌ها برای سلامتی جامعه است و تا خود مردم به این نتیجه نرسند و پای کار نیایند از این گونه طرح‌ها نخواهیم گرفت.

سلیمانی دشتکی در ادامه به اظهار نظر برخی از رسانه‌ها در خصوص وضعیت مناطق کرونایی استان، اعلام کرد: در طرح جدید دیگر حالات سیاه نداریم، سه حالت زرد نارنجی و قرمز مدنظر است و البته خوشبختانه ایوان و دره شهر از حالت بحرانی خارج شده و این جای امیدواری دارد نه اینکه ناراحت شویم که چرا این شهر‌ها از حالت بحرانی خارج شده‌اند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.