سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور تیم‌های فوتبال اردبیلی در لیگ دسته سوم کشور

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل از حضور تیم‌های ذوب آهن اردبیل و جام جم بیله سوار در لیگ دسته سوم فوتبال کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صمد نوتاش، رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: تمام مشکلات، دغدغه و درد‌های فوتبال استان و مطالبات فوتبال دوستان استان را درک می‌کنیم و اولویت هیات فوتبال استان اردبیل حل این مشکلات با استفاده از ظرفیت و امکانات موجود است.

او افزود: داوران، مربیان، بازیکنان سختی‌های زیادی دارند و مربیان فوتبال و فوتسال استان با مشکلات فراوان به تعلیم و پرورش بازیکنان مشغول هستند که اهتمام جدی برای برطرف کردن آن وجود دارد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: هیات فوتبال استان علی رغم تمامی مشکلات به احترام جامعه فوتبال با یک برنامه ریزی و تقویم منظم و استفاده از تجربیات پیشکسوتان تیم‌های فراموش شده استان را احیا می‌کند تا شاهد رشد و توسعه فوتبال و ایجاد شور و نشاط در بین طرفداران این تیم‌ها باشیم.

نوتاش افزود: در راستای تحقق این امر امسال تیم‌های ذوب آهن اردبیل و جام جم بیله سوار که از تیم‌های ریشه دار و پرطرفدار تیم‌های استان محسوب می‌شوند که در لیگ دسته سوم کشور شرکت خواهند کرد.

او بیان کرد: با علم به مشکلات عدیده مالی و محدویت‌های فراوان تیمداری تلاش می‌کنیم فوتبال و فوتسال استان را توسعه دهیم در این خصوص هیات فوتبال استان در حد وسع و توان خود و به احترام هواداران و با کمک و مشارکت بخش خصوصی تیم‌های ذوب آهن اردبیل و جام جم بیله سوار را احیا و بعد از سال‌ها این تیم‌ها در مسابقات کشوری حضور خواهند داشت.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: تیم‌های ریشه دار سایر شهرستان‌های استان نیز در راستای برنامه توسعه محور هیات فوتبال استان احیا خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.