سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر فرودگاه خرم آباد:

تاکسی هوایی در لرستان راه اندازی می‌شود

مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: فرودگاه خرم آباد از جمله فرودگاه‌های کشور است که زیر ساخت‌های راه اندازی این نوع تاکسی را دارد و شرایط لازم برای پرواز تاکسی هوایی در استان فراهم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، علی کاملی مدیر فرودگاه خرم آباد اظهار داشت: یکی از عوامل رونق در فرودگاه‌های کم ترافیک، هوانوردی عمومی و راه اندازی تاکسی هوایی است که استان لرستان دومین استانی خواهد بود که این تاکسی را با کمک بخش خصوصی راه اندازی می‌کند.

او افزود: این هواپیما‌ها دو الی ۱۹ نفره است که توانایی پرواز در مسیر‌های کوتاه و کم ترافیک پرواز می‌کنند و بر اساس نوع هواپیمای مورد استفاده قابلیت پرواز درون استانی، برون استانی و حتی برون کشوری را دارد.

مدیر فرودگاه خرم آباد تصریح کرد: در حال حاضر زیر ساخت‌های مورد نیاز برای راه اندازی این نوع حمل و نقل در استان فراهم شده و با ورود بخش خصوصی، فعالیت خود را آغاز می‌کند.

کاملی عنوان کرد: افرادی که به صورت حقیقی و یا حقوقی تمایل دارند در این راستا سرمایه گذاری کنند می‌توانند اقدام نمایند و این صنعت با توجه به حوزه گسترده بالا درآمد بسیار خوبی را به همراه دارد.

او بیان کرد: مدت سفر و مسافت در نظر گرفته شده برای طی کردن تاکسی بستگی به نوع هواپیما دارد و در صورتی که مجوز‌های مربوطه را داشته باشد می‌تواند به خارج از کشور هم پرواز کند.

مدیر فرودگاه خرم آباد بیان کرد: فرودگاه خرم آباد از جمله فرودگاه‌های کشور است که زیر ساخت‌های راه اندازی این نوع تاکسی را دارد و شرایط لازم برای پرواز تاکسی هوایی در استان فراهم است.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.