سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت چهار هزار و ۲۵۸ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در شاهرود و میامی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه چهار هزار و ۲۵۸ بیمار قطعی کرونایی در شهرهای زیرمجموعه دانشگاه به ثبت رسیده است گفت: ۱۷۷ نفر تا کنون جان باختند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در نشست ستاد مقابله با کرونای استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای اسفند ماه ۹۸ تاکنون ۱۰ هزار و ۷۷۱ مورد مراجعه به مراکز درمانی شاهرود و میامی با علائم حاد تنفسی و مشکوک به کرونا ثبت شده است، بیان کرد: چهار هزار و ۲۵۸ بیمار کرونایی قطعی در شهرهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به ثبت رسیده است.

او افزود: سه هزار و ۱۷۹ نفر از ابتدای اسفند ماه ۹۸ تا ابتدای روز پنج شنبه، بیست و نهم آبان ماه ۹۹ در شاهرود و میامی به دلیل کرونای قطعی بستری شده و متأسفانه شاهد فوت ۱۷۷ نفر تاکنون بوده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه مراجعان روزانه بیماری کرونا به مراکز درمانی و بیمارستان‌های ما از ۲۸۰ نفر در هفته گذشته به ۲۱۰ نفر در این هفته کاهش یافته‌اند اما این به معنای خروج از وضعیت هشدار و قرمز نیست و همچنان وضعیت ما در خصوص بیماری کرونا حاد است.

چمن شاهرود و میامی را همچنان در سطح هشدار دانست و تصریح کرد: شاهرود و سمنان در زمره نخستین دانشگاه‌های کشور بودند که در زمینه کرونا نمونه‌گیری را آغاز کردند تا بتوانیم تصویر روشنی درباره ویروس داشته باشیم و برای مقابله با آن برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: کرونا ، علوم پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.