سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با برگزارکنندگان مراسمات عروسی و ترحیم برخورد قاطع می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با برگزارکنندگان مراسمات عروسی و ترحیم در استان برخورد قانونی و قاطع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا، برگزارکنندگان تجمعات از جمله مراسمات عروسی و ترحیم با جدیت پیگرد قانونی می‌شوند و متخلفان باید در این زمینه پاسخگو باشند.

او افزود: با اعمال محدودیت‌ها از اول آذرماه ۹۹، رصد و شناسایی برگزار کنندگان مراسمات عروسی و ترحیم و دورهمی‌های شلوغ با دقت و اهتمام بیشتری انجام می‌گیرد.


بیشتر بخوانید

 


مردانی اضافه کرد: مردم استان با گزارش‌های خود در خصوص برگزاری مراسمات عروسی و عزا در محیط پیرامون خود، مسئولان را در برخورد با متخلفان یاری دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، متولی رصد و شناسایی برگزاری تجمعات و مراسمات شادی و عزا را خانه‌های بهداشت بیان کرد و اظهار داشت: خانه‌های بهداشت، تخلفات شناسایی شده را به دادستان‌ها و نیروی انتظامی گزارش دهند تا با دستور دادستانی با افراد متخلف برخورد شود.

مردانی گفت: چنانچه هر یک از رسته‌های شغلی نسبت به اجرای مصوبات ستاد کرونا تخلف کنند مدیر مربوطه باید پاسخگو باشد و به تخلفات اداری معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محسن
۱۷:۴۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
کشور های خارجی با یه کلیسا رفتن عروسیشون انجام میشه
ما باید تعدادی دعوت بشن ترقه های بزرگ بزنن با ماشینهاشون ترافیک ایجاد بکنیم چشم و هم چشمی بشه
توی این ایام کرونایی هم که دست بردار نیستن ، بخدا به این عزیزان کادر درمان رحم کنید.