سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار سمنان:

وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران بسیار وسیع برای جامعه‌ای مقدس است

خجسته پور گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران مجموعه‌ای وسیع از خدمات مختلف را به صورت مستمر به جامعه هدفی مقدس ارائه می‌کند که امری ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ ملت و جانبازان سرداران نهضت و بسیار ارزشمند و باعث افتخار هستند، گفت:بنیاد شهید و امور ایثارگران طیف وسیع و گسترده‌ای از وظایف مختلف اعم از آموزش، درمان، اشتغال، سرمایه گذاری اقتصادی و سایر موارد را به جامعه هدف مقدس خود که همان خانواده شهدا و ایثارگران هستند ارائه می‌کند و به مثابه یک دولت کوچک است.

او افزود: به همین واسطه می‌طلبد تا کسی که در جایگاه مدیریتی این مجموعه قرار میگیرد پر انرژی و پر توان در جهت رسیدگی به امور جامعه هدف این مجموعه گام بردارد و این دولت کوچک را برای جامعه هدف خود راهبری کند.

خجسته پور بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان به صورت مستمر و بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد به گونه‌ای که خانواده‌هایی که کمتر مورد سرکشی قرار گرفتند در اولویت قرار گیرند و شاهد این موضوع نباشیم که احیانا خانواده عزیزی از شهدا، جانبازان و ایثارگران به بوته فراموشی سپرده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه در کنار حل مسائل مادی فرزندان این جامعه مقدس، مسائل و مباحث معنوی نیز باید به صورت ویژه در دستور کار و مورد توجه باشد، تصریح کرد: فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان، الگو و سرمشق جامعه ما هستند و به همین واسطه نیاز است تا در برابر بروز خطا و آسیب‌های اجتماعی، محافظت و صیانت شوند.

او همچنین بر پرداخت مطالبات دستگاه‌های اجرایی، نهادها، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید نمود و گفت:در مسیر پیشبرد اهداف این‌مجموعه و ارائه خدمات مطلوبتر و شایسته‌تر به جامعه هدف، از ظرفیت و پتانسیل تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد فعالیت شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
بنیاد جانبازان را باید بنیاد طلبکاران بی سند نام نهاد. برای تباهی اینده کشور، تنها همین قشر فرصت طلب و مدعی با سابقه بعضا شرارت و سرقت، کفایت میکند. کسانیکه با کوبیدن بر طبل تداوم جنگ بر جمعیت این قشر طلبکار افزوده اند، نه خیانت بلکه جنایت کرده اند.