سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

نحوه اعمال محدودیت و ممنوعیت ترافیکی اول آذر ماه تشریح شد/جریمه ۱ میلیون تومانی در انتظار متخلفان

سرهنگ کهزادی با اعلام شروع محدودیت‌های ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی از اول آذر ماه، نحوه و جزئیات اعمال محدودیت ممنوعیت‌های ترافیکی جدید را تشریح کرد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: با توجه به اینکه طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا علت عمده شیوع ویروس کرونا ناشی از تردد‌های غیرضروری وسایل نقلیه و جابجایی افراد ناقل تشخیص داده شده است ، از شنبه اول آذر ماه مرحله جدید محدودیت ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی شهر‌های استان همزمان با سراسر کشور به مدت دو هفته به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در ارتباط با جزئیات این مرحله از طرح محدودیت‌های ترافیکی افزود: در این مرحله ، شهر‌های استان بر اساس میزان شیوع ویروس کرونا به سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد تقسیم می‌شوند.

او اظهار کرد: بر این اساس ، ورود خودرو‌های شخصی با پلاک بومی از شهر‌های قرمز و نارنجی به دیگر شهر‌های کشور و همچنین خروج خودرو‌های شخصی با پلاک بومی از شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

کهزادی با بیان اینکه شهرستان‌های ایلام و چرداول جزء شهر‌های با وضعیت قرمز هستند، بیان کرد: در صورت ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به شهر‌های قرمز و یا خروج خودرو‌ها با پلاک بومی از این شهر‌ها در هر ۲۴ ساعت ، با مبلغ ۱ میلیون تومان جریمه ، اعمال قانون می‌شوند.

او در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان‌های آبدانان، دهلران، مهران، دره شهر و بدره در وضعیت نارنجی قرار دارند و در مبادی ورودی این شهر‌ها محدودیت‌های ترافیکی نیز اعمال می‌شود، مطرح کرد: در صورت ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی به شهر‌های نارنجی و یا خروج خودرو از این شهر‌ها در هر ۲۴ ساعت ، با مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه، اعمال قانون می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با بیان اینکه شهرستان‌های ملکشاهی و هلیلان در وضعیت زرد هستند، افزود: ورود و خروج وسایل نقلیه غیر بومی صرفا به داخل شهر‌های با وضعیت زرد عادی می‌باشد.

او ادامه داد: تردد خودرو‌های امدادی، درمانی، انتظامی، حمل بار و مسافر مشمول ممنوعیت‌ها نمی‌باشد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.