سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ اصغرخانی خبر داد؛

کشف کارگاه غیر مجاز تولید ماسک در مجیدیه

رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه از شناسایی یک کارگاه تولیدی ماسک‌های غیربهداشتی و دستگیری مالک آن، خبر داد و گفت: از این کارگاه ۱۷۷ هزار ماسک غیربهداشتی کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی اصغرخانی رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک ساختمانی، پارکینگ ساختمانش را تبدیل به کارگاه تولیدی ماسک کرده است و ماسک‌های غیربهداشتی را به بازار مصرف عرضه می‌کند، بررسی موضوع در اختیار تیم عملیات کلانتری مجیدیه قرار گرفت و تیمی از ماموران کلانتری به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، صحت خبر دریافتی تأیید شد، افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که مالک کارگاه ماسک‌ها را به روشی غیر بهداشتی تولید کردند و در حال انتقال ماسک‌های تولید شده به داخل یک دستگاه خودروی وانت بودند.

وی اظهار کرد : نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل کارگاه اخذ شد.

سرهنگ اصغر خانی با بیان اینکه روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری مجیدیه به محل کارگاه اعزام شدند، عنوان کرد: در بازرسی از داخل کارگاه ۱۷۷ هزار ماسک غیر بهداشتی کشف شد و متهم به نداشتن مجوز از مراجع ذی ربط اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: محموله کشف شده ماسک‌های غیربهداشتی با ۲ دستگاه خودروی نیسان وانت به کلانتری انتقال و صاحب کارگاه مرد ۴۰ ساله دستگیر شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.