سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه محوطه سازی فرودگاه مشهد در آستانه افتتاح

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی گفت: پروژه محوطه‌سازی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد آماده افتتاح ویدئوکنفرانسی توسط رئیس جمهوری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی گفت: این پروژه با ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار ارزش به روز ٥٦٠ میلیارد ریال در حجم عملیات ١٧٠ هزار متر مربع، ۲۹ آبان ماه توسط ریاست جمهوری به صورت ویدئوکنفرانسی بهره‌برداری می‌شود.

او افزود: با اجرای این پروژه، دو هزار و ۳۰۰ فضای توقفگاهی خودرو ایجاد شده است، همچنین در این پروژه برای اولین بار فضای توقفگاهی برای افراد معلول ایجاد شده و مسیر دسترسی این افراد به ترمینال مسافربری نیز در نزدیک‌ترین محل قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی ادامه داد: ایجاد مسیر عبور آزاد و خط تاکسیرانی به منظور سهولت تردد مسافران از دیگر بخش‌های این پروژه است.

امانی‌بنی بیان کرد: فردا پنج طرح فرودگاهی در سراسر کشور توسط رئیس جمهوری به صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح می‌شود و در جریان افتتاح این طرح‌ها، وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه شهدای گرگان مستقر خواهد بود و با دستور رئیس جمهوری این طرح‌ها وارد مرحله بهره‌بردرای می شوند.
 
انتهای پیام//م.ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.