سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آیین مجازی گرامیداشت هفته کتاب؛

کتابداران و کتابخوانان برتر استان یزد تجلیل می‌شوند

مدیرکل کتابخانه‌های استان یزد گفت: در مراسمی مجازی از رؤسای برتر انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی، کتابداران و کتابخوانان برتر استان تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رقیه دوست فاطمی‌ها مدیرکل کتابخانه‌های استان یزد گفت: آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار روز پنجشنبه ۲۹ آبان با حضور محمدعلی طالبی، استاندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان یزد به صورت زنده و با رعایت نکات بهداشتی، در کتابخانه مرکزی یزد برگزار می‌شود.

او افزود: در این مراسم که به دلیل گسترش بیماری کووید ۱۹ بدون حضور مدعوین و به صورت زنده از طریق شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود، از ۱۲ کتابدار برتر، کتابخوان برگزیده و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستانی برتر تقدیر به عمل می‌آید.

دوست فاطمی‌ها ادامه داد: میهمانانی از نهاد کتابخانه‌های عمومی، فرمانداران شهرستان‌های استان، رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها، برگزیدگان شهرستانی و کتابداران نه شهرستان استان یزد نیز به صورت مجازی در این مراسم شرکت می‌کنند.

این مسئول اظهار داشت: این برنامه از ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه روز پنج‌شنبه آغاز خواهد شد و به صورت زنده از صفحه اینستاگرام اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به آدرس @yazd_pl پخش می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های استان یزد بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار همچنین می‌توانند از طریق لینک زیر و با استفاده از بستر نرم‌افزار اسکای‌روم به عنوان کاربر میهمان در این مراسم شرکت کنند.
HYPERLINK "https://www.skyroom.online/ch/yazdlib/bookweek" https://www.skyroom.online/ch/yazdlib/bookweek

بیست و هشتمین دوره هفته کتاب با شعار «دانایی، مانایی» از روز ۲۴ آبان آغاز شده و تا ۳۰ آبان‌ماه سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.