سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت در زرند

به مناسبت گرامیداشت هفته ایمنی حمل و نقل، طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت در شهرستان زرند اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی پورحبیبی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرند از اجرای طرح ارتقای ایمنی با همکاری بخشداری و دهیاران و با حضور فرماندار زرند با اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران و نصب برچسب، در روستا‌های اسماعیل آباد، کریم آباد، ده ایرج، واسط و فتح آباد خبر داد و گفت: این طرح در این روستا‌ها با مشارکت روستاییان به مرحله اجرا گذاشته شد.

او افزود: در این طرح ضمن آموزش ترافیکی به رانندگان، یکصد و پنجاه کلاه ایمنی رایگان بین موتورسواران روستا‌های یاد شده توزیع شد.

پورحبیبی، ایجاد حس مسئولیت در موتورسیکلت‌سواران نسبت به ایمنی خود و سایر افراد و ارائه آموزش مهارت‌های لازم در زمینه حضور ایمن در ترافیک را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد.

او تصریح کرد: تا پایان امسال نیز این طرح در تعدادی دیگر از روستا‌های این شهرستان اجرا می شود.

علی صادق زاده فرماندار زرند نیز با قدردانی از دست اندرکاران اجرای این طرح گفت: با توجه به اینکه متاسفانه راه‌های روستایی، بیشترین آمار تلفات جانی و مالی مربوط به تصادف راکبان موتورسیکلت را به خود اختصاص داده است، ابراز امیدواری کرد: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نحوه استفاده از کلاه ایمنی که نقش بسیار ارزنده ای در کاهش خطرات و آسیب‌های اجتماعی ناشی از تصادفات رانندگی دارد، حوادث رانندگی به حداقل برسد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.