سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۵۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان شرقی

معاون هماهنگ کننده سپاه آذربایجان شرقی از اهدای ۵۰هزار بسته معیشتی و ۴۶۸ سری جهیزیه همزمان با هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، گل محمدزاده معاون هماهنگ کننده سپاه آذربایجان شرقی گفت: بسیج از آغاز تاسیس تاکنون در همه عرصه‌ها پای کار آمده و هم اکنون نیز در مهار کرونا همچنان در صحنه است.

او با بیان اینکه ستاد گرامیداشت هفته بسیج از دو ماه گذشته تشکیل یافته و برنامه‌های متعددی در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج تدارک دیده شده است گفت: به خاطر شرایط کرونایی، برنامه‌ها در این هفته به صورت مجازی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

او از اجرای ۴۰ عنوان برنامه و ۷۲ برنامه شاخص در سطح استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: بیشتر برنامه‌های این هفته با توجه به شرایط کنونی معطوف به خدمات رسانی و تداوم رزمایش کمک مومنانه خواهد بود.

گل محمدزاده، اجرای مرحله سوم کمک مومنانه را از اهم برنامه‌های هفته بسیج سپاه عاشورا عنوان کرد و گفت: بسته‌های  تهیه شده همزمان با سالروز تاسیس بسیج، پنجم آذر در میان اقشار آسیب پذیر توزیع می‌شود.

او اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را با همکاری بسیج جامعه پزشکی و علوم پزشکی از دیگر برنامه‌های محوری سپاه و بسیج در غربالگری و پایش بیماران کرونایی به صورت محله‌ای نام برد.

او افزود:این طرح برای ۱۶۰۰ پایگاه برنامه‌ریزی شده که تاکنون ۹۵۰ پایگاه اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.