سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۷ رأس گوسفند قاچاق در شهرستان نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۱۷ رأس گوسفند قاچاق در بازرسی از سواری پژو ۴۰۵ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران انتظامی نهبندان هنگام کنترل و بازرسی خودرو‌ های عبوری در محور‌ های مواصلاتی این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از خودرو ۱۷ رأس گوسفند فاقد مجوز بهداشت کشف کردند که کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۶۲۵ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ رحیمی با بیان اینکه خودرو توقیف شده، به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شده است تصریح کرد: با هرگونه حمل و جابجایی و یا توزیع کالای قاچاق برخورد می شود.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این گونه موارد، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۸۵ کیلوگرم البسه قاچاق در شهرستان نهبندان

سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی نهبندان در بازرسی از خودرو ۸۵ کیلوگرم البسه قاچاق کشف کردند که کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ رحیمی با بیان اینکه خودرو توقیف شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.