سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه فردوس:

۱۰۲ برنامه در هفته بسیج در فردوس اجرایی می‌ شود

سرهنگ خدادادی گفت: ۱۰۲ برنامه در هفته بسیج در فردوس در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ خدادادی فرمانده سپاه شهرستان فردوس در نشست خبری فرمانده سپاه فردوس به تشریح برنامه‌ های بسیج پرداخت و گفت:  برگزاری دعای ندبه، تقدیر از کادر درمان و بازدید و عیادات از بیماران بیمارستان حضرت رسول (ص)، بازدید از کارگاه تولید ماسک سه لایه، مسابقات فرهنگی و نذر خون پلاسمای بسیجی، برگزاری همایش "من قاسم سلیمانی ام" و مرحله سوم توزیع کمک‌ های مومنانه، برگزاری کرسی آزاد اندیشی (در بستر فضای مجازی) از مهمترین برنامه این هفته است.

 او افزود: برداشت گل زعفران، مسابقات کتابخوانی، دیدار با خانواده شهدا، اعزام اردو‌های جهادی و غبار روبی مزار شهدا  از دیگر  برنامه‌ های هفته بسیج است.

سرهنگ خدادادی اظهار کرد: تمام توطئه‌ ها از ابتدای انقلاب به برکت حضور پر رنگ بسیج همیشه در صحنه شکست خورده است.


بیشتر بخوانید


فرمانده سپاه شهرستان فردوس اظهار کرد: با حضور مستمر مردم در صحنه و پیروی از منویات رهبری این توطئه‌ ها همیشه نه تنها شکست خورده بلکه به نفع نظام تمام شده است.

 او در بیان فلسفه تشکیل بسیج گفت: عظمت انقلاب اقتضا کرد که نیرویی از خود مردم بوجود آید که امام خمینی (ره) در ۵ آذر دستور تشکیل بسیج را دادند تا گره گشای مشکلات نطام باشد.

سرهنگ خدادادی در ادامه با بیان عملکرد مختصری از کار‌های بسیج، حضور مستمر بسیجیان در عرصه‌ های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و کمک به محرومیت زدایی را از اولویت‌ های کار بسیج دانست و نقش و ماموریت بسیج را پشتیبانی و سربازی ولایت برشمرد.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.