سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام بیش از ۲۸ هزار زنجانی در طرح ملی مسکن

معاون مسکن و ساختمان اداره راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در حال حاضر در استان زنجان ۲۸ هزار و ۶۹۱ نفر در طرح ملی اقدام مسکن ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، شاهین فر معاون مسکن و ساختمان اداره راه و شهرسازی استان زنجان از هماهنگی‌های به عمل آمده به منظور بهره مندی متقاضیان سایت ۵/۵ هکتاری کوی فرهنگ از تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

او با اشاره به آخرین وضعیت بافت فرسوده در زنجان ، گفت: با توجه به هماهنگی‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده از معاونت مسکن و ساختمان وزارت متبوع، دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح اقدام ملی مسکن برای احداث زمین‌های واگذار شده گروهی سایت ۵/۵ هکتاری کوی فرهنگ امکان پذیر شده است.

شاهین فر افزود: متقاضیان اراضی مذکور بایستی  با مراجعه به آدرس اینترنتی https://tem.mrud.ir نسبت به ثبت اطلاعات درخواستی اقدام کنند.

او گفت: همچنین در مرحله بعدی متقاضیان باید پروانه ساختمانی و صورتجلسه تحویل زمین را به اداره کل راه و شهرسازی ارائه دهند تا در سامانه طرح اقدام ملی بارگذاری شود.

در حال حاضر در استان زنجان  ۲۸ هزار و ۶۹۱ نفر در طرح ملی اقدام مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۹۲۱ نفر متقاضیان زنجان و چهار هزار و ۷۷۰ نفر نیز در سایر شهرستان‌های استان زنجان هستند.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.