سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز مثبت زندگی شکوه مهر در مشهد افتتاح می‌شود

مرکز مثبت زندگی شکوه مهر به‌صورت رسمی در مشهد آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حمیده جعفر پور مسئول مرکز مثبت زندگی شکوه مهر با اشاره به افتتاح این مرکز در شهر مشهدگفت: هنوز مرکز "مثبت زندگی شکوه مهر" به طور رسمی افتتاح نشده است، اما حدود ۷۵۰ پرونده داریم که تقریباً ۲ هزار خانواده نیازمند تحت پوشش در بخش مددکاری خانواده، واحد امداد بگیران و واحد پیگیری است.

او افزود:این مرکز زیرمجموعه موسسه خیریه بوستان شکوه مهر مشهد است که پس از دریافت پروانه فعالیت از سازمان بهزیستی با مجموعه‌ای از خدمات سطح افتتاح خواهد شد.

مسئول مرکز مثبت زندگی شکوه مهر ادامه داد:گسترش و فراگیری خدمات سازمان بهزیستی، کاهش تردد‌های غیرضروری به مراکز و ادارات بهزیستی، تقویت رویکرد خانواده محور و اجتماع‌محوردر درازمدت از دیگر اهداف اصلی مرکز مثبت زندگی است.

جعفر پور با اشاره به خدمات مرکز مثبت زندگی شکوه مهر در تشکیل پرونده برای متقاضیان فرزندخواندگی بیان کرد:یکی دیگر فعالیت‌های ماتشکیل پرونده برای متقاضیان واجد شرایط استفاده از خدمات بهزیستی، مصاحبه اولیه و بازدید منزل از سوی امور مددکاری خانواده و ارائه آموزش‌های بسیار مهم تعلیم و تشکیل خانواده است.

او با اشاره به اینکه موسسه خیریه بوستان شکوه مهر ازجمله مؤسسات خیریه‌ای است که توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش از اهداف اصلی این موسسه است تصریح کرد: هرساله از سوی مشارکت‌های مردمی این موسسه حدود ۲ هزارسبد کالادر چند نوبت در اختیار خانواده‌های نیازمند تحت پوشش در بخش مددکاری خانواده و واحد امداد بگیران و فرزندان ترخیص شده قرار می‌گیرد.

مسئول مرکز مثبت زندگی شکوه مهر تاکید کرد: شهریه دانشگاه آزاد، دانشگاه غیرانتفاعی و هزینه‌های درمانی معلولان از طرف سازمان بهزیستی و از طریق مشارکت‌های مردمی موسسه خیریه بوستان شکوه مهرپرداخت می‌شود.


انتهای پیام//م. م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.