سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبر اقلیت جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان آمریکا در سمتش ابقا شد

در اولین انتخابات تجمع اعضای حزب جمهوری‌خواه، کوین مک کارتی به عنوان رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا انتخاب شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری‌ای پی تی ان، کوین مک کارتی رهبر اقلیت در مجلس نمایندگان آمریکا توسط همکارانش بار دیگر برای هدایت حزب جمهوری خواه در مجلس نمایندگان در سال آینده انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، سایر رهبران ارشد مجلس نمایندگان از جمله استیو اسکالیز، از لوئیزیانا ناظم پارلمانی جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان و لیز چنی، نماینده وایومینگ به عنوان رئیس انجمن حزبی جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا نیز در سمت‌های فعلی خود انتخاب شدند.

این انتخابات اولین تجمع مهم اعضای حزب جمهوری خواه از زمان کسب کرسی‌های جدید در انتخابات ماه نوامبر بود.

مک کارتی که اهل ایالت کالیفرنیا است گفت: همه پیش بینی می‌کردند جمهوری خواهان ۱۵ تا از ۲۰ کرسی را از دست بدهند؛ اما ما حتی یک کرسی کنونی را هم از دست ندادیم. اما دموکرات‌ها بیش از ۱۰ کرسی خود را از دست دادند. بخشی از دلیل این امر مقاومت نانسی پلوسی در ارتباط با لایحه کووید بود، زیرا او این مسئله را سیاسی کرد. او زمان را برای کاهش بودجه پلیس هدر داد. او همچنین اکثریت را در روند اجرای استیضاح از دست داد.

این نماینده افزود: جمهوری خواهان همواره بر روی اولویت بخشی به مردم در مقابل سیاست متمرکز بوده اند. ما همچنان به این روند ادامه خواهیم داد. در کنگره بعدی، شاید ما نتوانیم برنامه‌های صحن را زمان بندی کنیم، اما هدایت صحن را بر عهده خواهیم داشت.

او روز سه شنبه همچنین با تأکید بر نقش رئیس جمهور ترامپ در رقابت برای مجلس نمایندگان گفت که او به نامزد‌های حزب جمهوری خواه کمک کرده است.

مک کارتی با تاکید بر شمارش آرا گفت: همه آرای مشروع باید شمرده شود. فکر می‌کنم باید روند پایان یافتن انتخابات به اتمام برسد و باید همه چالش‌های قانونی مورد بررسی قرار گیرد. زمانی که همه این اقدامات انجام شد ما زمان کافی برای مطلع شدن از نتیجه انتخابات خواهیم داشت.

پیش بینی می‌شود نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت کالیفرنیا، روز چهارشنبه بار دیگر به این سمت انتخاب شود. انتخابات جمهوری خواهان بعد از ظهر روز سه شنبه در کنگره برگزار شد. دموکرات‌ها انتخابات برای تعیین رهبر خود را از راه دور و طی دو روز در این هفته برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.