سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا به قربانی کردن مردم همچنان ادامه می دهد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت : ۱۳ هم استانی دیگر در شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان به هزار و ۱۲۹ نفر رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت : ۱۳ نفر قربانی کرونا شامل پنج نفر در کرمانشاه، شهرستان‌های پاوه، گیلانغرب و روانسر هر یک ۲ نفر و در سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب هم هر کدام یک نفر می‌شود.

او گفت : در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۳ نفر در استان کرمانشاه با علایم کرونا بستری و ۱۷۱ مورد بیمار هم پس از بهبودی ترخیص شدند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه افزود: از ابتدای اپیدمی تاکنون ۲۱ هزار و ۳۰۲ نفر با علایم کرونا در استان بستری شدند و ۱۹ هزار و ۱۱۸ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

محمدی افزود: هم اکنون هزار و ۶۸ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بنابر اعلام معاونت بهداشتی، همه شهرستان‌های استان اکنون در وضعیت قرمز به سر می‌برند و باید تمام جوانب احتیاطی و بهداشتی در سراسر استان رعایت شود.

محمدی افزود: برخی جداول در خصوص وضعیت شهرستان‌ها از منابع غیرقابل استناد منتشر شده و وضعیت‌های متفاوتی از شهرستان‌های استان را نشان می‌دهد که صحیح نیست.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.