سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تولید ایرانی پارچه اسپلیت شلوار در شرکت نساجی هلال احمر

مدیرعامل شرکت نساجی جمعیت هلال احمر گفت: به تازگی در کارخانه نساجی هلال احمر پارچه اسپلیت شلوار تولید می‌شود.

ظاهر رستمی مدیرعامل شرکت نساجی جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به روند تولیدات شرکت نساجی هلال احمر، اظهار کرد: به تازگی سیستمی راه اندازی شده است تا پارچه اسپلیت شلوار به صورت داخلی تولید شود که در گذشته این پارچه از چین وارد کشور می‌شد.

او با اشاره به اینکه ویژگی این پارچه مقاوم و ضد آب بودن است، گفت: کیفیت تولید ایرانی این پارچه در مقایسه با نوع خارجی آن چند برابر افزایش پیدا کرده است و از نظر ریالی هر عدد حدود ۳۰ هزار تومان ارزان‌تر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نساجی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: اگر تقاضا برای این شلوار‌ها که مختص امدادگران جمعیت هلال احمر هستند، بالا باشد، ما توان تولید روزانه ۱۰ هزار عدد از این شلوار‌ها را خواهیم داشت.

رستمی تصریح کرد: علاوه بر این تولیدات، شرکت نساجی هلال احمر سالیانه ۱۰۰ هزار چادر امدادی تولید می‌کند و سیاست ما این است که بتوانیم سالیانه ۳ تا ۵ قلم بر تولیدمان اضافه کنیم که امسال نسبت به سال قبل توانستیم ۸ قلم به تولیداتمان اضافه کنیم و علاوه بر تولید چادر امدادی، تولید پوشاک نسبت به سال گذشته ۶ برابر شده و تولید نخ ۲.۵ برابر رشد کرده است.

رستمی با اشاره به تولید چادر تیپ دو و سه، عنوان کرد: علاوه بر تولید چادر‌های تیپ دو و سه، تولید چادر امدادی تیپ ۴ نیز در دستور کار قرار گرفته است که این چادر‌ها از نظر امکانات و مقاومت با یکدیگر متفاوت هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.