سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عمرانی مطرح کرد؛

تولیدکنندگان در کشور حمایت نمی‌شوند

معاون قضایی دادستانی کل کشور گفت:تمام دنیا برای تولیدکنندگان همه شرایط را فراهم می‌کنند، اما در کشور ما خلاف این موضوع اتفاق می افتد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید عمرانی، معاون قضایی دادستانی کل کشور و نماینده دادستان کل کشور در ستاد تسهیل رونق تولید گفت:برخلاف تمام دنیا که برای تولیدکنندگان همه شرایط را فراهم می‌کنند، در کشور ما اینطور نیست.درباره یک واحد تولیدی مجبور شدم نامه رسمی بزنم و در آن نامه اینطور بنویسم که یک دیوانه‌ای آمده در بیابان ۲۰۰ میلیارد هزینه کرده، اما تمام دستگاه‌های دولتی علیه آن به پا خواسته اند!

وی افزود: منظور من از دیوانه، عاشق بود اگر کسی عاشق نباشد سراغ تولید و سر و کله زدن با کارگر نمی‌رود. مثلا در هیچ جای دنیا تولیدکنندگان اینگونه برای پرداخت مالیات مشکل ندارند.

عمرانی بیان کرد: این موضوع باید با دقت بررسی شود، اگر تولیدکننده خلاف واقع می‌گوید و در رسانه ملی و فضای مجازی بی جهت سر و صدا کرده باید مجازات شود و از آبروی دستگاه‌های اجرایی مجری قانون صیانت شود، اما اگر واقعا یک مدیر چنین مشکلی را به وجود آورده، کمترین مجازات آن انفصال از خدمت است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.