سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰ درصد کارکنان خراسان شمالی حامی ایتام کمیته امداد می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به هدفگذاری دبیرخانه ایران مهربان در استان گفت: طبق برنامه پیش بینی شده ۲۰ درصد کارکنان دستگاه‌های اجرایی این استان حامی ایتام و کودکان نیازمند تحت حمایت این نهادمی شوند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد در جلسه ایران مهربان شمار کارمندان رسمی و پیمانی این استان را بیش از ۳۲ هزار نفر برشمرد و گفت : ۶ هزار و۵۰۰ نفر از این کارکنان طبق برنامه این دبیرخانه حامی ایتام نیازمند می‌شوند.

او  با اشاره به حمایت بیش از ۲۰ هزار حامی از ایتام محروم این استان گفت: هم اکنون ۳ هزار و ۱۴۵ فرزند یتیم و ۲ هزار و ۵۲۵ فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند.


بیشتر بخوانید 


او اضافه کرد: از مجموع ایتام تحت حمایت این نهاد ۸۳۳ کمتر از ۱۰ سال، هزار و ۹۵۱ نفر بین ۱۱ تا ۱۸ سال و ۳۶۱ نفر بین ۱۸ تا ۲۵ سال قرار دارند.

الهی راد سرانه حامیان این استان را حدود ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: سرانه دریافتی هر یتیم نیز ۳۶۰ هزار تومان است.

او با بیان اینکه با اجرای طرح ایران مهربان تا بهار ۱۴۰۰ هیچ یتیمی در سطح کشور وجود نخواهد داشت، افزود: به این ترتیب سرانه دریافتی ایتام به ۷۰۰ هزار تومان افزایش می‌باید.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.