سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف بیش از یک میلیون متر مربع از اراضی ملی کاشان

رئیس اداره منابع طبیعی کاشان گفت:پس از چهار سال پیگیری قضایی ۱.۱۷ میلیون متر مربع از اراضی ملی پلاک فین در کاشان رفع تصرف شد.

محمد مهدی شریفی، رئیس اداره منابع طبیعی کاشان، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،، گفت: پس از چهار سال پیگیری قضایی با همکاری نیروی انتظامی و دادگستری ۱.۱۷ میلیون متر مربع از اراضی ملی پلاک فین در کاشان رفع تصرف و قلع و قمع شد.

او، با تاکید بر اینکه رفع تصرف از اراضی ملی پلاک فین بدلیل مجاورت در حریم شهر کاشان از ارزش بالایی برخوردار بود افزود: اراضی یادشده توسط یکی از متصرفین ۴ سال پیش تصرف شده و نامبرده اقدام به تسطیح اراضی ملی و احداث ساختمان با هدف ایجاد فعالیت تجاری کرده بود که با پیگیری قضایی مستمر و همکاری یگان حفاظت دادگستری کاشان پس از قلع و قمع و رفع تصرف از ید نامبرده خارج و به دولت جمهوری اسلامی اعاده شد.

به گفته او، ارزش ریالی اراضی نامبرده به جهت مجاورت با شهر کاشان بیش از ۱۴۰۰میلیارد ریال برآورد می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی کاشان، تاکید کرد: یگان حفاظت اداره منابع و آبخیزداری کاشان با رصد و سرکشی از اراضی دولتی با هرگونه زمین خواری و تصرف زمین برخورد می‌کند.

شریفی، در پایان، ضمن تقدیر از همکاری دادگستری و نیروی انتظامی شهرستان کاشان در پیگرد قضایی با متخلفین تصریح کرد: از ابتدای سال جاری فعالیت اداره منابع طبیعی کاشان تاکنون منجر به آزادسازی بیش از ۷۳ هزار متر مربع اراضی دولتی و در ۸ مورد تصرف اراضی ملی شده است.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.