سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین جلسه‌ کمیته ویژه مبارزه با بیماری کرونا در حوزه فاوا به ریاست وزیر ارتباطات برگزار شد

اولین جلسه‌ کمیته ویژه مبارزه با بیماری کرونا در ارتباطات و فناوری اطلاعات روز سه شنبه به ریاست محمدجواد آذری جهرمی و با حضور مدیران عضو این کمیته برگزار شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران و عضو این کمیته‌ی ویژه مبارزه با بیماری کرونا پیرامون جلسه‌ی امروز این کمیته، گفت: این کمیته به ابتکار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شده است.

اعضای این کمیته عبارتند از روسای سازمان تنظیم مقررات و سازمان فناوری اطلاعات، مدیران عامل شرکت‌های پست، ارتباطات زیرساخت و مخابرات ایران، مدیران کل مرتبط در وزارت ICT و نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، انجمن صنفی کسب و کار‌های اینترنتی و سندیکای صنعت مخابرات ایران.


بیشتر بخوانید


رستگار افزود: با توجه به آمار روزافزون مبتلایان به ویروس کرونا و شرایط حاکم بر کشور، در راستای مشارکت، هماهنگی و هم‌افزایی هرچه بیشتر دست اندرکاران حوزه‌ی فاوا و استفاده از تمام ظرفیت‌های پستی، مخابراتی و فناوری اطلاعات، این کمیته تحت نظر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل گردیده است.

رستگار در خاتمه اضافه نمود که وزیر ارتباطات در احکام صادره برای اعضای کمیته، ابراز امیدواری نموده که این کمیته با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و ابزار‌های موجود در شبکه‌های مخابراتی، زیرساخت‌های لجستیکی و اطلاعاتی، فضای مجازی و توانمندی‌های حوزه‌ی فاوا در بخش دولتی و خصوصی، تلاش نماید تا در این شرایط سخت، بیشتر از همیشه خدمتگزار هموطنان عزیز و کمک رسان کادر تلاشگر درمان کشور باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.