سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

خدا را شاکریم که توانستیم بازی خانگی مقابل پیکان تهران را به پیروزی برسانیم

پور موسوی گفت: با وجود تمام مشکلاتی که داشتیم توانستیم بازی خانگی برابر تیم پیکان تهران را با پیروزی به پایان برسانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،پور موسوی  سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست پس از دیدار تیمش با پیکان تهران گفت:خدا را هزار بار شاکریم به علت اینکه امروز به ماکمک کرد با وجود تمام مشکلاتی که داشتیم توانستیم این بازی خانگی را که برایمان حائز اهمیت بود را با پیروزی به پایان برسانیم.

او افزود:ما در کنار ساختن تیم اصلی صنعت نفت دست به پشتوانه سازی و جوانگرایی می کنیم و امروز نیز شاهد بودید که حرفای ما فقط در حد شعار نبود و در عمل نشان دادیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد:امروز ما در یک بازی سخت برابر تیم پیکان تهران در حالی که فقط پنج بازیکن بزرگسال داشتیم و از 6 بازیکن جوانان و امید استفاده می‌کردیم که آنها به ما نشان دادند می توانیم به آینده صنعت نفت امیدوار باشیم.  

پور موسوی  گفت:امروز به بنده اعلام کردند که از نفراتی که جذب کرده ایم نمی توانیم استفاده کنیم و تلاش کردیم که اَرنج تیم را تغییر بدهیم و در فاصله بسیار اندک و بابازیکنان  صحبت کنیم.

او ادامه داد: امیدوارم تا 24 ساعت آینده فدراسیون فوتبال به ما کمک کند تا پنجره نقل و انتقالات صنعت نفت باز شود.

پورموسوی درباره دیدار روز شنبه با پرسپولیس گفت: تا قبل از بازی هیچ پیامی نسبت به لغو بازی با پرسپولیس به ما داده نشده بود.

در آخرین دیدار از هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و پیکان تهران از ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه در ورزشگاه تختی شهرستان آبادان به مصاف هم رفتند.

در پایان این دیدار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با نتیجه ۲ بر ۱ میهمان خود پیکان تهران را شکست داد و پیروز این میدان شد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.