سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم برخورد قانونی با تجمع‌های غیرضروری در هندیجان

فرماندار هندیجان گفت: جلوگیری از برگزاری مراسم‌های عروسی، ترحیم و هرگونه برنامه معنوی و ملی در این شهرستان با هدف قطع زنجیره کرونا الزامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بویری فرماندار هندیجان در جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان گفت: براساس مصوبات ستاد ملی کرونا و با هدف اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا ویروس، برگزاری مراسم‌های عروسی، ترحیم، برنامه مذهبی و ملی تا پایان محدودیت‌ها ممنوع است.

او افزود: نصب بنر ترحیم در سطح شهر و همچنین انتشار آگهی در فضای مجازی و ارسال پیامک‌های انبوه برای حضور در این مراسم‌ها ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

بویری با اشاره به اینکه در حال حاضر براساس مصوبات ستاد ملی کرونا، ورود و خروج وسایل نقلیه در شهر‌های با وضعیت قرمز ممنوع است، بیان داشت: هندیجان جزو شهر‌های قرمز نیست، ولی در صورت لزوم و تغییر شرایط باید آمادگی کامل را برای مسدود کردن مسیر‌های ورودی و خروجی شهرستان داشته باشیم.

فرماندار هندیجان با اشاره به اینکه مطابق نظر کارشناسان و متخصصان امر، این دوره جزو حساس‌ترین و در عین حال سیاه‌ترین مرحله پاندمی ویروس کرونا است، ادامه داد: باید درجه حساسیت مردم نسبت به این ویروس خطرناک و مهلک را بالا ببریم و مردم باید بیش از گذشته اهمیت ماسک زدن را به درستی درک کنند، چراکه تاکنون تحقیقات علم پزشکی تنها راه پیشگیری از انتقال و گسترش این ویروس را استفاده از ماسک عنوان کرده اند.

رئیس شورای سلامت شهرستان هندیجان در پایان بر بازرسی مستمر از واحد‌های صنفی و برخورد قاطع و قانونی با افراد و واحد‌هایی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.