سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترویج فرهنگ بسیجی برای حل مشکلات، اولویت اصلی صداوسیماست

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: ترویج فرهنگ بسیجی به عنوان یک فرهنگ راهگشا برای حل مشکلات کشور اولویت اصلی صدا و سیما به شمار می‌رود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدحسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر در جلسه مشترک هفته بسیج با حضور فرماندهان سپاه استان بیان کرد: بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و گام دوم انقلاب اسلامی نقش ارزنده‌ای داشته و ترویج فرهنگ بسیجی از اولویت‌های اصلی صدا و سیما است.

او افزود: صدا و سیمای مرکز بوشهر در هفته بسیج امسال بیش از ۱۰ هزار دقیقه برنامه رسانه‌ای در گستری استانی، ملی و فراملی تولید و پخش می‌کند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر اعلام کرد: از این میزان برنامه، ۶هزار و ۵۰۰ دقیقه در حوزه رادیو و رادیو نما، سه هزار دقیقه در حوزه سیما و ۵۰۰ دقیقه در حوزه خبر و فضای مجازی تولید و پخش می‌شود.


بیشتر بخوانید


سرهنگ دشتی جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر هم از برنامه‌ریزی برای بیش از هزار و ۵۰۰ برنامه در هفته بسیج خبر داد و  افتتاح طرح‌های عمرانی در دشتستان و دشتی، جشنواره فیلم و سرود‌های مقاومت، رونمایی از سرود سردار دلها، کلنگ زنی باغ موزه دفاع مقدس، افتتاح ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویان ساخته شده به همت سپاه، عطرافشانی قبور مطهر شهدا و نشست هم اندیشی نخبگان با مجمع نمایندگان استان با رعایت کامل ضوابط بهداشتی دوره کرونا را از جمله برنامه‌های شاخص این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.