سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه ۲۲ ساله به پایان رسید

استاندار البرز گفت: پس از ۲۲ سال تا یک ماه آینده، راه هشتگرد-طالقان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در بازدید از روند تکمیل طرح راه هشتگرد-طالقان گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده در یک سال اخیر روند تکمیل راه حیاتی و مهم هشتگرد-طالقان با سرعت دنبال شد.

شهبازی با بیان این که نظارت مستمر بر روند طرح ها، محرک مهمی در ارتقا سرعت، دقت و ایمنی امور است، افزود: جای دارد که این خبر مسرت بخش را به مردم و به ویژه اهالی طالقان اعلام کنم که این مسیر به زودی زیر بار ترافیک می‌رود.

استاندار البرز گفت: رعایت حداکثر ایمنی و جدیت در تکمیل مراحل ایمن سازی جاده بسیار مورد تاکید است و تنها با اطیمنان خاطر از تحقق این مهم، جاده به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: بر این اساس مدیرکل راه و شهرسازی استان ماموریت ویژه‌ای برای نظارت بر روند تکمیل و ایمن سازی جاده دارد.

استاندار البرز گفت: از مسیر بازدید شد و تمامی موارد طی گزارشی از پیمانکار مورد بررسی قرار گرفت و البته راهداری کشور مسئولیت خطیری در اتخاذ تدابیر لازم جهت حفظ، نگهداری و ایجاد راهدارخانه دراین مسیر دارد.

شهبازی با تاکید بر این که سلامت و ایمنی مردم از اهم امور است، افزود: امیددارم که طی تعامل کارفرما و پیمانکار طرح و مشروط به مساعد بودن شرایط آب و هوای منطقه و تکمیل ایمنی لازم، ظرف یک ماه آینده پس از ۲۲ سال انتظار مردم، شاهد بهره برداری از این راه حیاتی باشیم.

استاندار البرز همچنین در بازدید از مسیر طرح ، بر ضرورت تعیین تکلیف ساخت و ساز‌های غیرمجاز و اتخاذ تدابیر فوری جهت تخریب تعدی به منابع ملی و طبیعی و تغییر غیرمجاز کاربری‌های زراعی و باغی به مسکونی تاکید کرد و مسئولان مربوطه را مکلف کرد که پس از اجرای این مهم، گزارش جامعی از روند کار، ارائه دهند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.