سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ؛

کتاب و گل به مسئولان و مردم فرهنگ دوست همدان اهدا می‌شود

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان همدان گفت:در هفته کتاب و کتابخوانی با شعار "دانایی، مانایی "،کتاب و گل به مسئولان و مردم فرهنگ دوست همدان اهدا می شود.

معصومه ابراهیمی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: پیک شادی کتاب خوانی با هدف ایجاد شادی و نشاط در بین کودکان و نوجوانان با حضور در ادارت و مناطق مختلف شهر کتاب هایی با موضوعات متنوع بین مردم و مسئولان توزیع می کند .

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان ، در قالب پیک شادی کتابخوانی  با دو چرخه و مینی بوس کتاب هایی بسته بندی شده را بین مردم و علاقمندان به کتاب توزیع می کند.

او هدف از فعالیت  پیک شادی کتاب خوانی را افزایش مطالعه در بین شهروندان عنوان کرد و افزود:در هفته کتاب و کتابخوانی هر روز این مراسم با میزبانی برخی از ادارات برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان همدان در پایان یادآور شد:مراسم اهدا گل و کتاب هر ساله برای کودکان و نوجوانان انجام می گرفت اما امسال با توجه به شرایط کرونایی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی این مراسم شامل کودکان و نوجوانان نمی شود. 

بیست و چهارم تا سی ام آبان ماه به عنوان هفته کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است .

امروز مراسم اهدا گل و کتاب  به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و مدیر کل کل ورزش و جوانان استان همدان ومسئولان ورزشی وجمعی از پیشکسوتان ورزش و مدال آوران آسیایی و کشوری و استانی در مجموعه ورزشی قدس همدان برگزار شد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.