سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان:

حفظ جان مردم اولویت ایمن سازی راه‌های کردستان است

ملکی گفت: حفظ جان مردم اولویت بحث ارتقاء وضعیت ایمن سازی راه‌های مواصلاتی استان کردستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ظهر امروز در ششمین جلسه کمیسیون ایمنی و کاهش سوانح رانندگی راه‌های استان کردستان گفت: حفظ جان مردم و مسافران در اولویت ایمن سازی راه‌های استان بوده و مناسب سازی و نصب علائم و تابلو‌های راهنمایی و هشداری مطابق استاندارد‌های راه سازی بایستی با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

اوافزود: در این راستا پلیس راه ها، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نیز اداره راه و شهرسازی استان کردستان موظفند نسبت به انجام تعهدات خود در زمینه ارتقاء وضعیت جاده‌ای و نیز در زمینه ایمن سازی، نصب تابلو و علائم راهنمایی و هشداری اقدامات لازم را به عمل آورند.

ملکی خاطر نشان کرد: متاسفانه در چند سال اخیر با وجود اقدامات ایمن سازی انجام شده در حوزه راه‌های استان شاهد بروز برخی تصادفات و سوانح جاده‌ای هستیم که منجر به فوت و جراحات بدنی شده که ضروریست همه تدابیر ایمن سازی جاده‌ای را با جدیت پیگیری شود تا کاهش میزان تلفات جاده‌ای در استان را شاهد باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به فرارسیدن فصل زمستان از دستگاه‌های امدادرسان و اورژانسی استان خواست تا اقدامات لازم را برای تامین امکانات و تجهیزات امدادی و پیش بینی اماکن مناسب جهت اسکان مسافران گرفتار و در راه مانده احتمالی در راه‌های استان را مهیا کنند.

او در پایان بر لزوم تسریع در روند توسعه و نصب دکل‌های جدید اپراتور‌های تلفن همراه در مسیر‌های ارتباطی با هدف ارائه خدمات بهترمخابراتی به مردم شریف استان تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.