سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیران کم‌کار در مقابله با کرونا به تخلفات اداری معرفی می شوند

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: مدیران و دهیاران کم‌کار در حوزه مقابله با کرونا به تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،افشین ترکارانی،سرپرست فرمانداری سلسله اظهار داشت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید نسبت به مقابله با کرونا مسوولانه رفتار کنند و وظایف خود را به خوبی انجام دهند در غیر اینصورت مدیر خاطی به تخلفات اداری و دادستانی معرفی می‌شود.

او بیان کرد: تاکنون یکی از دهیاران بخش مرکزی شهرستان به دلیل نادیده گرفتن مصوبات ستاد مدیریت کرونا و گزارش ندادن برگزاری مراسم عروسی، به تخلفات اداری معرفی شده است.

سرپرست فرمانداری سلسله افزود: دهیاران موظف هستند برپایی مراسم عروسی در روستا را به بخشداری‌ها گزارش کنند، مصوبات ستاد مدیریت کرونا و وظایف محوله را جدی بگیرند چراکه موضوع جان و سلامت مردم در میان است.

ترکارانی ادامه داد: مطابق مصوبات ستاد مدیریت کرونا نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در روستا به ویژه برگزار نشدن مراسم شادی و عزا تکلیف بخشداران و دهیاران است که باید نسبت به هرگونه کم کاری در این زمینه پاسخگو باشند.

او با تاکید بر اینکه کنترل کرونا یک وظیفه همگانی است تصریح کرد: بنابراین باید به نحوی عمل کنیم که علاوه بر کاهش خستگی هشت ماهه کادر درمان به مرحله‌ای از کنترل این ویروس نیز برسیم.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.