سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۰ میلیون لیتر نفت سفید در کرمان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: از زمان شروع فصل سرما تا کنون در استان کرمان ۱۰ میلیون لیتر نفت سفید توزیع شده است.

سید باقر نورالدینی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با اعلام اینکه از زمان شروع فصل سرما تا کنون در مناطق مختلف استان کرمان  ۱۰ میلیون لیتر نفت سفید توزیع شده است گفت:۱۹۰ هزار خانوار در استان کرمان برای گرمایش از نفت سفید استفاده می‌کنند.

او افزود:برای اجرای دولت الکترونیک امسال سهمیه نفت یا همان کوپن نفت در کارت‌های بانکی شارژ شده است.

نورالدینی با اشاره به اینکه تمام نمایندگی‌های فروش نفت ملزم به تجهیز دستگاه کارت خوان شده اند بیان کرد:خوشبختانه مردم با ثبت نام در سامانه صدف استقبال خوبی از توزیع الکترو نیکی کرده اند.

او اظهار کرد:۴۵ روز یک بار کارت‌های بانکی یا کوپن های الکترونیکی مصرف کنندگان نفت سفید شارژ می‌شود.

نورالدینی با اعلام اینکه بیشترین مصرف نفت سفید استان در مناطق جنوب، جنوب شرق و شرق استان است، گفت:از هم استانی‌هایی که در مناطق گاز رسانی شده ، ساکن هستند و به دلایلی گاز کشی نکرده اند خواهشمندیم برای حفظ محیط زیست نسبت به گاز کشی منازل خود اقدام کنند.

او افزود:توزیع نفت سفید در استان بستگی به شرایط آب و هوایی دارد که در مناطق سردسیر و کوهستانی زودتر توزیع انجام می‌شود.

نورالدینی با اشاره به اینکه در شهرستان‌های جنوبی استان بخصوص عنبرآباد و جیرفت توزیع نفت صورت گرفته است، بیان کرد:در شهرستان کهنوج از ماه ۹ توزیع شروع می‌شود و در بقیه شهرستان های جنوبی بستگی به شروع سرما دارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.