سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فضای مجازی بستر برنامه‌های هفته بسیج زرندیه

برنامه‌های هفته بسیج شهرستان زرندیه با استفاده حد اکثری از فضای مجازی اجرا می‌شود.

سرهنگ حسین روح افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا در اغلب این برنامه‌ها سعی شده از فضای مجازی حداکثر استفاده را داشته باشیم.

سرهنگ روح افزا افزود: هفته مبارک بسیج هفته‌ای که متعلق به مردان و زنان با ایمان است که با ایمان خودشان حماسه‌های بزرگی رو رقم زدند و در هفته به همت بسیجیان عزیز شهرستان زرندیه ۵۰ عنوان برنامه در عرصه‌های مختلف خواهیم داشت.

او اضافه کرد: در این هفته طرح‌های محرومیت‌زدایی، طرح‌های مهندسی و پایگاه مقاومت بسیج افتتاح و سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه، اهدای جهیزیه، برنامه‌های فرهنگی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه  بیان کرد: تیم‌های تذکر لسانی، تیم‌های کنترل قیمت با هماهنگی ادارات و مجموعه‌های مرتبط را با استفاده از ظرفیت عظیم بسیج خواهیم داشت و شاخص‌ترین برنامه ما در این هفته تجلیل از مقام با عظمت بسیج و بسیجیان بزرگوار در نقطه نقطه شهرستان خواهد بود.

از ۳۰ آبان ماه تا ۶ آذر ماه هفته بسیج نامگذاری شده و برنامه‌های و فعالیت‌های گرامیداشت بسیج در عناوین مختلف در این هفته اجرا می‌شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.