سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دولت خودمختار لین شیای چین از استاندار قم قدردانی کرد

استاندار دولت خودمختار لین شیای چین طی نامه‌ای از پیام ویژه استاندار قم به مراسم افتتاحیه نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،به نقل از استانداری قم، در متن نامه ترجمه شده استاندار دولت خودمختار لین شیای چین خطاب به بهرام سرمست،استاندار قم آمده است: اینجانب از پیام ویدیویی شما که در مراسم افتتاحیه نمایشگاه لین شیا اکسپو ۲۰۲۰ به نمایش عمومی گذاشته شد ،قدردانم.

در ادامه پیام آمده است: سخنرانی شگفت انگیز شما به واسطه شرکت کنندگان مورد ستایش قرار گرفت ما از توجه و پشتیبانی شما از لین شیا سپاسگزاریم.

استاندار لین شیا همچنین عنوان کرده است: با آغاز خواهر خواندگی ۲ شهر قم و لین شیا در سال ۲۰۱۴، همکاری‌های بین ما در بخش اقتصادی و تجارت توسعه یافته و قوت یافته است.

در پایان پیام تصریح شده است: ما متاسفیم که به دلیل شیوع کووید ۱۹ ، نتوانستیم میزبان شما در نمایشگاه باشیم و امیدواریم با مشارکت یکدیگر بتوانیم با ویروس کرونا مقابله کنیم و در نمایشگاه سال آتی لین شیا شاهد حضور نمایندگان تان باشیم، برای شما سلامتی و خوشبختی و برای مردم قم نشاط را آرزو می‌کنم.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.