سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبرداد:

درمان کرونا با طب سنتی در استان مرکزی از اواسط آذرماه

دکتر سید محمد جمالیان گفت: اولین کلینیک طب سنتی درمان کرونا ویروس استان مرکزی از اواسط آذرماه در اراک به مردم خدمات می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعلام افتتاح اولین کلینیک طب سنتی درمان کرونا ویروس استان مرکزی در اراک و ارائه خدمت به مردم از اواسط آذرماه خبرداد.

جمالیان افزود: این کلینیک تخصصی با صرف منابع مالی ۵۰ میلیارد ریالی ایجاد و با صرف ۱۰ میلیارد ریال تجهیز شده و در آینده نه چندان دور شرایط پذیرش بیماران کرونایی را خواهد داشت.

او اضافه کرد: نیروی انسانی برای این کلینیک تامین شده و قرار است ۲ متخصص طب سنتی در این مرکز درمانی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی به مردم ارائه خدمت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: ظرفیت پذیرش این کلینیک درمان سنتی در شیفت صبح و عصر ۱۰۰ نفر است و در صورت استقبال مردم امکان توسعه خدمات وجود دارد.

او ادامه داد: کلینیک طب سنتی در خیابان هپکو در جوار مرکز بهداشت شهرستان اراک مستقر است و قراز است تمامی خدمات تخصصی و مشاوره‌های طب سنتی و دارو‌های گیاهی موثر بر درمان کرونا در آن ارایه شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: به نظر می‌رسد درمان بیماری کرونا به شکل سنتی و دارو‌های گیاهی می‌تواند در کنار استفاده از دارو‌ها و شیوه‌های نوین پزشکی قابل توجه و حتی تاثیر گذارتر باشد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.