سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۵۹ نقطه حادثه خیز در جاده های درون شهری استان سمنان

رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: در جاده‌های درون شهری استان سمنان در سال‌های گذشته ۵۹ نقطه حادثه خیز شناسایی شد که تاکنون رفع مشکل و ایمن سازی در ۳۰ نقطه حادثه خیز انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ بزرگی رئیس پلیس راهور استان سمنان در جلسه شورای ترافیک استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان تصادف های فوتی درون شهری در استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به تعداد ۸ نفر معادل ۴۲ درصد کاهش یافت و موارد جرحی نیز به تعداد ۳۰۵ مورد معادل ۲۰ درصد کاهش داشت.

او افزود: در بحث تصادفات خسارتی درون شهری استان در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل، بالغ بر ۲۶ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ بزرگی ادامه داد: در جاده‌های درون شهری استان سمنان در سال‌های گذشته ۵۹ نقطه حادثه خیز شناسایی شد که تاکنون رفع مشکل و ایمن سازی در ۳۰ نقطه حادثه خیز انجام شده است.

رئیس پلیس راهور استان سمنان در پایان ابراز داشت: شرایط ویژه ای به منظور تسهیل در ترخیص موتورسیکلت های موجود در پارکینگ های راهنمایی و رانندگی استان از قبیل بخشودگی جرایم دیرکرد تخلفات، محاسبه هزینه‌نگهداری در پارکینگ به نرخ سال ۹۴، امکان تقسیط جرایم معوقه و سایر موارد در نظر گرفته شده است که در خصوص اطلاع رسانی این‌مهم‌به شهروندان و هم استانی های گرانقدر نیاز به استفاده از ظرفیت های موجود در شهرداری ها، صدا و سیما و سایر سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان است.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: راهور ، کاهش تصادفات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.