سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت کرونا در بوشهر؛ از شناسایی ۷۳ بیمار جدید تا فوت ۸ قربانی دیگر

تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر با شناسایی ۷۳ بیمار دیگر از ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر فراتر رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در حالی که دیروز (یکشنبه ۲۵ آبان) تعداد مبتلایان به کرونا که تا کنون در استان بوشهر شناسایی شده‌اند، ۱۶ هزار و ۲۴۶ نفر اعلام شده بود امروز این تعداد به ۱۶ هزار و ۳۱۹ نفر رسید که نشان دهنده شناسایی ۷۳ مبتلای جدید است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر در این زمینه گفت: اکنون ۲۰۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۵۰ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته در بخش‌های کرونایی بستری شده‌اند.

دکتر سعید کشمیری افزود: در همین مدت ۴۴ نفر از بیماران بستری‌ در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۱ نفر به طور قطع به کرونا مبتلا بوده‌اند.

او عنوان کرد: هشت نفر در روز‌های گذشته فوت‌شده‌اند که تست کرونایشان امروز مثبت اعلام‌شده است. این افراد در رده سنی ۶۰ تا ۸۷ سال بوده و بیماری‌های زمینه‌ای فشارخون، تومور مغزی، انسداد ریه، بیماری مزمن ریوی، دیابت و بیماری قلبی و عروقی داشته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: هم‌اکنون ۳۰ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این تعداد ۱۸ نفر  با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

کشمیری گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۶ هزار و ۳۱۹ مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده‌اند و با ثبت موارد فوتی جدید، تعداد جانباختگان کرونا به ۷۶۷ ‏نفر رسیده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.