سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه فجر خبر داد؛

لزوم ثبت و مستندسازی سیره و زندگی شهدای مدافع حرم

سردار بوعلی گفت: ثبت و مستندسازی سیره و زندگی شهدای مدافع حرم در قالب تولیدات فرهنگی فاخر و مخاطب پسند نظیر کتاب، فیلم و مستند یکی از رسالت‌های مهم فعالان فرهنگی و هنرمندان انقلابی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار یداله بوعلی در حاشیه آئین رونمایی از "مستند عبدالله" با بیان اینکه شخصیت شهید عبدالله اسکندری به‌عنوان یکی از مردان مجاهد در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی ماندگار شده است، گفت: سردار شهید عبدالله اسکندری یکی از افتخارات استان فارس است و مستند عبدالله جلوه‌هایی از نورانیت شخصیت بزرگ شهید اسکندری را به نمایش گذاشته است.

او ضمن تجلیل از دست اندرکاران و سازندگان مستند عبدالله، گفت: سردار شهید عبدالله اسکندری یکی از افتخارات استان فارس است و این مستند از جنبه معرفی شخصیت شهید و تاثیرگذاری معنوی بر روی مخاطب موفق عمل کرده است.

فرمانده سپاه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اهل بیت (ع)، گفت: ثبت و مستندسازی سیره و زندگی شهدای مدافع حرم در قالب تولیدات فرهنگی فاخر و مخاطب پسند نظیر کتاب، فیلم و مستند یکی از رسالت‌های مهم فعالان فرهنگی و هنرمندان انقلابی است.

سردار بوعلی بیان کرد: سیره و زندگی شهدای والامقام دفاع مقدس و مدافع حرم الگو و نمونه سَبکِ زندگی ایرانی اسلامی است و این شهدا معیار و شاخص انقلابی گری و ولایتمداری هستند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.