سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اداره برق ایرانشهر ۱۷۰ میلیارد ریال از مشترکان طلبکار است

رییس اداره برق ایرانشهر گفت : ١٢ هزار و ۴٩٧ مشترک این شهرستان ١٧٠ میلیارد ریال به این اداره بدهکار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،وحید حدادی پور رییس اداره برق ایرانشهر با بیان اینکه١٢ هزار و ۴٩٧ مشترک این شهرستان به اداره برق بدهکارند گفت: مجموع بدهی این تعداد مشترک ١٧٠ میلیارد ریال برآورد شده است.

وحید حدادی پور با بیان اینکه وصول مطالبات و برق غیرمجاز از مشکلات مدیریت برق ایرانشهر است، اظهارداشت: از مجموع این طلب افزون‌بر ۵٠ میلیارد ریال مربوط به مشترکان خانگی، ۵۵ میلیارد ریال بدهی مشترکان عمومی ادارات، ۳۰ میلیارد ریال مشترکان کشاورزی،۲۵ میلیارد ریال مشترکان صنعتی و افزون‌بر هفت میلیون و ۵۰۰ میلیون ریال مربوط به واحد‌های تجاری این شهرستان است.

او با بیان اینکه هم‌اینک افزون‌بر ۶٢ هزار و ٩٠ مشترک برق در ایرانشهر وجود دارد افزود: در ۶ ماهه نخست امسال تعرفه برق در این شهرستان گرمسیری حساب می‌شود، اما در نیمه دوم سال یعنی از اول مهر تعرفه بصورت عادی محاسبه می‌شود.

مدیر امور برق ایرانشهر تاکید کرد: از شهروندان ایرانشهری درخواست داریم تا بدهی‌های خود را به موقع پرداخت کنند تا بتوانیم خدمات مطلوب‌تری را به مشترکان ارائه دهیم.

حدادی پور با بیان اینکه حدود ۴٠ درصد این مطالبات از دستگاه‌ها و ادارات دولتی است، گفت: افزایش پایداری و قابلیت اطمینان از شبکه‌ها و کیفیت برق تحویلی به مشترکان، توجه جدی به نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات، مدیریت مصرف برای استمرار جریان برق و جلوگیری از خاموشی و رضایتمندی مشترکان نیازمند تعامل و همکاری مردم و ادارات دولتی شهرستان در راستای پرداخت مطالبات معوق است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.