سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا هر یک ساعت جان یک نفر را در کرمانشاه می گیرد

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۲۴ نفر اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی روز‌های گذشته متاسفانه آمار مرگ و میر‌ها کرونایی استان افزایش یافته است.

او تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۲۴ نفر اعلام کرد و گفت : این عدد بالاترین آمار مرگ و میر روزانه کرونایی از ابتدای اپیدمی آن در استان بوده یعنی طی شبانه روز گذشته در هر یک ساعت، یک هم استانی بر اثر کرونا جان شیرین خود را از دست داده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با احتساب این تعداد مرگ و میر‌های طی شبانه‌روز گذشته، مجموع جان‌باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک‌هزار و ۹۹ نفر رسیده است.

او با بیان اینکه هم‌اکنون یک‌هزار و ۲۶۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند، افزود: ۶۲۲ نفر از این تعداد در بیمارستان‌های مربوط به دانشگاه و ۱۶۵ نفر در بیمارستان‌های غیردانشگاهی شهر کرمانشاه و ۴۰۷ نفر در بیمارستان‌های سایر شهرستان‌ها بستری هستند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.