سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه برتر کشوری از سوی انجمن کتابخانه‌های عمومی زرندیه

انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرندیه موفق به اخذ رتبه برتر در کل کشور شد.

افشین نادی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرندیه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی گفت: خبر مسرت‌بخش و خوشحال کننده برای مردم نجیب و شریف شهرستان زرندیه این است که انجمن کتابخانه عمومی این شهرستان عنوان رتبه برتر کشوری انتخاب شد.

نادی افزود: در مراسم بزرگداشت کتاب و کتابخوانی که ۲۴ آبانماه از سوی نهاد کتابخانه عمومی کشور در تهران برگزار شد انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرندیه به عنوان رتبه برتر شناخته شد و از سلیمانی فرماندار بعنوان مسئول انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان قدردانی شد.

او اضافه کرد: امیدواریم با تلاش و کوشش همکاران در این حوزه همچنین فرماندار محترم و اعضای انجمن کتابخانه شهرستان‌های قدم‌های بسیار مفید و خوبی را در این حوزه برداریم.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرندیه  بیان کرد: از جمله برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی ۵ نشست کتابخوان، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، نشست ادبی با حضور نویسندگان و شاعران بومی شهرستان، مسابقه کتاب‌خوانی و معرفی کتاب من و دیدار با مقام معظم رهبری، معرفی کتابداران و کتاب‌های مختلف هستند که در فضای مجازی و از طریق صفحه اینستاگرام کتابخانه عمومی شهرستان برگزار خواهد شد.

تعداد ۶ باب کتابخانه در شهرستان وجود دارد که از این تعداد۴ باب کتابخانه شهری و ۲ باب کتابخانه روستایی می‌باشد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.