سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش خانواده در برخورد با کتاب و کتابخوانی

رئیس شورای اسلامی شهر چوئبده گفت: شکوفايي اذهان جامعه موفق، در برخورد با کتاب و کتابخوانی شکل می گیرد که نقش خانواده در این مسیر بسیار مهم است.

هادی نصیری زاده رئیس شورای اسلامی شهر چوئبده  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: بی گمان یکی از اهداف مهم نظام جمهوری اسلامی ایران گسترش‌ آموزه های علمی و پیشرفت در افق فکری جامعه است و در این راستا هيچ ابزاری جانشین کتاب‌ و هيچ مکانی جزء کتابخانه نخواهد بود.

او افزود: شکوفايي اذهان جامعه موفق، در برخورد با کتاب و کتابخوانی شکل می گیرد که نقش خانواده در این مسیر بسیار مهم است و از گهواره آغاز می گردد و می تواند کودکان را به این راه هدایت نماید.

نصیری زاده تصریح کرد: کتاب، آرامش و موفقیت را به شهروندان هدیه می دهد و با توجه به اهمیت نقش کتاب و مطالعه در توسعه علمی فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و انتخاب این شاخص (مطالعه) درجهان، باید توجه ویژه ای به تاثیر کتاب در جوامع بشری کردد.

او اظهار داشت: کتاب نخستین و مهم ترین خشت بنا در ایجاد تمدن های بزرگ جهان است و در این فرصت ارزنده ضمن گرامی داشت مقام شامخ فیلسوف عصر علامه طباطبایی(ره)، هفته کتاب را به کتابداران زحمتکش تبریک می گویم و امیدوارم با شعار زیبای بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی یعنی دانایی- مانایی، پیوند عمیق تری را با کتاب بر قرار کنیم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.