سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روایت جانفشانی مردم در فیلم تلویزیونی اُپاتان

مدیر کل صدا وسیمای آبادان گفت: جانفشانی مردم آبادان و خرمشهر در فیلم تلویزیونی اُپاتان روایت می شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ناصر بهرام مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان در آیین آغاز به کار رسمی فیلم تلویزیونی اُپاتان، گفت: تمام تلاش ما در این فیلم تلویزیونی و سایر آثار مشابه، روایت دفاع جانانه مردم غیور آبادان وخرمشهر از خاک و وطن عزیزمان ایران است که قطعا اگر دفاع این مردم نبود سرنوشت جنگ با دشمن بعثی به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

او افزود: بی شک امروز تداوم انقلاب در گام دوم آن نیازمند بازخوانی روایت‌های مختلف فرهنگ ایثار وشهادت است و رسانه ملی با تولید محتوی وآثار فاخر می‌تواند گام بلندی در این راه بردارد.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان خاطر نشان کرد: جنوب غرب استان خوزستان دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و میراث ملموس و ناملموسی در زمینه‌های مختلف است و تولید این آثار علاوه بر غنا بخشی به گردشگری دفاع مقدس سبب معرفی هرچه بیشتر فرهنگ متعالی مردم شریف آبادان و خرمشهر و کمک به رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه منطقه خواهد بود.

بهرام تصریح کرد: در این اثر که با حضور هنرمندان مطرح ملی و هنرمندان به نام آبادان وخرمشهر تولید می‌شود با استفاده از جلوه‌های ویژه میدانی و کامپیوتری شاهد صحنه‌های نابی خواهیم بود.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان گفت: ساخت فیلم تلویزیونی اُپاتان در تداوم تولید آثار فاخر صدا وسیمای مرکز آبادان در زمینه‌های مختلف است و همینجا از همه هنرمندان عزیز منطقه برای مشارکت در تولید این آثار دعوت به عمل می‌آوریم و از ایده‌های نو و خلاقانه در این زمینه استقبال می‌کنیم.

ناصر بهرام از همه نهاد‌های انقلابی، حاکمیتی، فرهنگی و آحاد مردم آبادان وخرمشهر که در تولید این اثر تاثیر گذار بودند، قدردانی کرد.

تهیه کننده این اثر سعید مرادی و نویسنده وکارگردان آن حمید رضا لوافی است و احمد نجفی ، مهدی امینی خواه ، شراره رخام، طیبه نیک آزاد، ابتسام بغلانی ، بدرالسادات برنجانی ، صادق حسنی ، سعید حران اف، صادق مقدس ، ملیکا عبداللهی و صباح جوان پور درآن به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم روایت شهریور ۱۳۵۹، روز ابتدایی جنگ، عشق طیبه به یاسر است، صدای نی انبان، نخل‌های سوخته وتلاش دختری تنها برای نجات آینده اش. داماد برای حفظ خاک وناموس به ناگاه مجبور به ترک عروسی می‌شود و عروس در جستجوی همسر در میان خون وآتش....

اُپاتان محصول صداوسیمای مرکز آبادان به سفارش معاونت امور استان‌های رسانه ملی است که این روز‌ها در ۴۸ لوکیشن درآبادان وخرمشهر در حال تولید است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.