سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار سمنان:

کارمندان دارای بیماری‌زمینه‌ای دراولویت استفاده از دورکاری هستند

منصوری با تشریح ضوابط و شیوه‌های انجام دورکاری برای کارکنان دولت گفت: کارمندان دارای بیماری‌های زمینه‌ای در اولویت استفاده از دورکاری هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان به تشریح ضوابط و شرایط استفاده از دورکاری برای کارکنان دولت پرداخت و اظهار داشت: کارمندان دارای بیماری‌های زمینه‌ای و بانوان باردار و یا دارای فرزند زیر شش سال در اولویت استفاده از دورکاری هستند.

او با تأکید بر اینکه استفاده از این ظرفیت قانونی توسط تمامی افراد مشمول این طرح در دستور کار است، تصریح کرد: جلوگیری از تجمعات و تراکم حضور کارکنان به‌ویژه در اتاق‌های اداری با مساحت کم از دیگر اهدافی است که در این راستا دنبال می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به اینکه شرایط و ضوابط بخشنامه، تشخیص و تعیین افراد دورکاری بر عهده و با نظر مدیر دستگاه است، افزود: این طرح در ابتدای سال اجرایی شد، اما اهداف اصلی انجام دورکاری محقق نشد.

منصوری در ادامه بابیان اینکه عدم رعایت ضوابط اجرای طرح در سراسر کشور از دلایل اصلی لغو طرح دورکاری در تابستان سال جاری بود، تأکید کرد: مأموریت دورکاری برای کارکنان، به‌جای آمادگی ۱۰۰ درصد و لحظه‌ای برای انجام کار آن‌هم در خارج از محیط اداری، به معنای استراحت و تعطیلی و بعضاً انجام مسافرت برای برخی کارمندان تلقی شد.

او در ادامه بابیان اینکه انجام هرگونه تعطیلی، کسر کار و دورکاری کلی، صرفاً منوط به اعلام سازمان امور اداری و استخدامی کشور و ابلاغ رسمی استانداری سمنان به فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی است، خاطرنشان کرد: دوری کاری به معنای انجام کار اداری در محلی غیر از محیط اداری است، به‌نحوی‌که زیرساخت‌های لازم برای انجام آنچه ازلحاظ نرم‌افزاری و چه سخت‌افزاری بدین منظور فراهم بوده و کارکنان این توانمندی را داشته باشند که مأموریت‌ها و وظایف محوله‌ی خود را بدون هیچ‌گونه مشکلی از محلی غیر از محیط اداری خود ارائه کنند.

انتهای پیام/ح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.