سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وکیل ترامپ: دلایل کافی برای تغییر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داریم

رودی جولیانی مدعی شد که مدارک کافی و مختلفی وجود دارد که نشان می‌دهد، تقلب گسترده‌ای در انتخابات آمریکا رخ داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل فاکس نیوز، «رودی جولیانی» وکیل و رئیس تیم حقوقی دونالد ترامپ مدعی شد که رئیس جمهور کنونی این کشور در پی افزایش شواهد تقلب در انتخابات، خشمگین‌تر از گذشته شده و اینکه او از دادخواست‌های قضایی خود عقب نشینی نکرده است.

وی در گفت‌وگو با «فاکس‌نیوز» گفت: «شرکت دیمنیون که مسئول دریافت آرای پستی بوده، ارتباطاتی با دو کشور ونزوئلا و چین دارد».

جولیانی گفت: «تا کنون وجود بیش از شش هزار رأی غیرقانونی در ایالت پنسیلوانیا برای تغییر نتیجه کافی است. اگر به من بگویید تقلبی در فیلادلفیا روی نداده به شما خواهم گفت که شما در مریخ زندگی می‌کنید».

وی در ادامه مدعی شد: «به اندازه کافی دلیل برای تغییر نتایج انتخابات در اکثر ایالت‌های مورد مناقشه وجود دارد. شواهدی در دست داریم که ترامپ را در ایالت‌های مورد مناقشه دو تا سه درصد از بایدن پیش خواهد انداخت».

دونالد ترامپ حتی پیش از برگزاری انتخابات، بارها تاکید کرده بود که تقلب گسترده‌ای در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رخ خواهد داد. وی بارها هشدار داد که نتیجه انتخابات باید در همان ساعات پس از اتمام برگزاری انتخابات مشخص شود. وی آرای الکترال ایالت های کلیدی را از دست داد و نهایتا نتیجه انتخابات را به نامزد دموکرات‌ها واگذار کرد. در این بین و شب گذشته تظاهرات گسترده حامیان ترامپ علیه نتیجه انتخابات برگزار شد. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
ترامپ بیاد برامون بهتره گرچه در ظاهر شرایطمون در دوران ترامپ بدتر شده ولی این حاصل توافقات و حماقت هایی که دوستان اوباما و بایدن در ایران! مرکتب شدن می باشد! این تحریم ها در دوران اوباما و با اشراف اطلاعاتی بسیار غنی !!! انجام شده و به قول معروف ترامپ فقط میوه اش رو چیده! البته باید دعا کنیم آمریکا از درون بپوکه که نه تنها ما بلکه بقیه دنیا از جمله مردم خود آمریکا هم یه نفس تازه کنن! دنیا رو به گند کشیدن بی شرفا.