سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۵ آبان سال ۹۹؛

کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق در تنکابن/ کشف محموله ۷ تنی چوب قاچاق در ساری

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر مزاحمت راکب یک دستگاه موتورسیکلت سنگین برای شهروندان، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موتور سیکلت را حین تردد در یکی از خیابان‌های این شهرستان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ارزش ریالی موتورسیکلت کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: راکب موتورسیکلت نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


بیشتر بخوانید


توقیف محموله ۷ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا به ویژه فرآورد‌های جنگلی قاچاق در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر قطع درختان و فروش چوب آلات جنگلی قاچاق در منطقه کیاسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی دریافتند، قاچاقچیان با قطع درختان در ساعت‌های مختلف شب اقدام به دپوی آن در داخل باغ و محل‌های خلوت کرده و در فرصت‌های مختلف آن‌ها را بارگیری و به مقصد شهر‌ها و استان‌های دیگر حمل می‌کنند.

سرهنگ محمد پور گفت: با تقویت گشت‌های انتظامی ماموران در حین انجام ماموریت و گشت زنی موفق شدند، یک کامیون حامل ۷ تن انواع چوب آلات جنگلی را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آن را توقیف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این میزان چوب جنگلی ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده که کلیه اموال توقیف و به منابع طبیعی تحویل شد.

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران پاسگاه انتظامی هولار این فرماندهی در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور گفت: ماموران در بازرسی از خودروی متهم ۳ تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را به صورت غیر قانونی از جنگ‌های این شهرستان برداشت کرده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری ادامه داد: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

او با بیان اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.