سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی عمرانی استاندار قزوین:

کارت مهارت استادکاران ساختمانی آموزش‌ندیده باطل شود

معاون هماهنگی عمرانی استاندار قزوین گفت: برای جلوگیری از حوادث ساختمانی باید کارت مهارت استادکارانی که در دوره‌های آموزشی حاضر نمی‌شوند، باطل شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، فرخزاد معاون هماهنگی عمرانی استاندار با بیان اینکه تمدید کارت مهارت استادکاران باید به شرط حضور مستمر آن‌ها در دوره‌های آموزش مهارتی صادر شود، گفت: برای جلوگیری از حوادث ساختمانی باید کارت مهارت استادکارانی که در دوره‌های آموزشی حاضر نمی‌شوند، باطل شود تا این دست استادکاران مجبور به حضور در کلاس‌های آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای شوند.

فرخزاد با اشاره به جای خالی شورای انتظامی برای رسیدگی به تخلفات ساختمانی استادکاران افزود: با توجه به اینکه شرط تمدید بیمه شغلی استادکار‌های ساختمانی داشتن کارت مهارت است، اعتبار کارت استادکاران آموزش‌ندیده نباید تمدید شود.

فرخزاد اضافه کرد: یکی از شروط صدور شناسنامه فنی برای ساختمان ثبت شماره مهارت فنی استادکاران است که متاسفانه در حال حاضر سازمان نظام مهندسی این شناسنامه فنی را بدون درج شماره مهارت فنی استادکاران صادر می‌کند، باید برنامه‌های قانونی لازم را پیش‌بینی و اجرا کنیم تا همه کارفرمایان استان در پروژه‌های عمرانی ملزم به استفاده از استادکاران ماهر و آموزش‌دیده باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.